mandag 28. mai 2012

Man bør ikke ha dårlig hjerte når man har hund


 Fant en blodflekk på gulvet her og tenkte "løpetid"? NÅ??? Sjekket, men neida.

OK da har jeg sikkert bare sølt litt. Etter noen timer kommer Ziva inn på kontoret mitt, harker litt, og det er blodflekker utover hele gulvet der hun står. Jeg sjekker og sjekker munnen og det jeg kan se av hals. Ingen knekte tenner, ingen bitt i tunge, ingen sår i munnen...og på grunn av all fiklingen min så hoster hun, og blodspruten står. Trodde jeg skulle dødd.

Flekker på meg, flekker på henne, flekker på gulvet...og oppetter veggen...og ting klikker på plass. Oppetter veggen...

Jeg har sjekket inni øyene hennes, nesa hennes, inni ørene hennes, men ikke øretippene... Hun fikk seg sikkert en liten rift av Cleo da de løp løse med Thabo i går, og så har hun klart å slå den skikkelig opp i bilen i dag. Tror aldri jeg har vært så glad for å finne et sår i mitt liv!!!!

1 kommentar: