lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år!

...og tusen takk for det gamle!

Jeg kunne skrevet en lang oppsummering av 2011 her, men jeg tror jeg skal la det være.  I store trekk har det vært et veldig fint år, hvor det hyggelige langt har overgått det mindre hyggelige.  Sali, som nesten døde i påska, er frisk og rask, og Ziva har utviklet seg som en drøm. 

I løpet av året har jeg av forskjellige grunner trukket meg helt ut av alt som har med ridgeback-klubben å gjøre, noe som er litt vemodig, men riktig.  Samtidig har jeg blitt stadig bedre kjent med Arendal og omegn hundeklubb, og trives veldig godt der!

Jeg har allerede 2012-kalenderen fylt opp med planlagte aktiviteter, og det skal bli spennende å se hvor mange av målene våre vi klarer å nå i løpet av året som kommer :) 

Ziva og jeg skal fortsette å trene LP, blodspor, dra på utstillinger og finpusse feltsøkene våre, mens Sali og jeg skal komme i gang igjen med blodspor, og jobbe videre med vårt lille sosiale prosjekt, litt LP og feltsøk for moro skyld, og ikke minst konsentrasjon :)

2 kommentarer:

  1. kjempeartig å få følge deg og gullklumpene her på bloggen, Annette!!!
    Vi ses nok først i Bø i februar :-)

    SvarSlett
  2. Nå blir jeg jo nysgjerrig på hvem den anonyme er :)

    SvarSlett