tirsdag 5. mars 2013

Her er det futt, gitt

Har gitt opp rally-kurset vi skulle vært på til helga.

Vi meldte oss på da jeg fremdeles trodde Ziva ville få løpetid en gang mellom 12 mars og midten av april.  Sånn ble det ikke.  Tatt i betraktning at Ziva enten flørter vilt med Sali, vandrer rundt med et litt tomt lidende blikk eller ligger og sover, så er ikke hun noe å dra på kurs med. 

Sali er ikke stort bedre.  Han passer på "dama si" som en smed, har fryktelig hastverk med å komme hjem igjen når vi er ute på tur, og ligger ellers og sover mellom flørtetoktene.  Jeg kunne normalt sett hatt Sali med på rally-kurset, for når han er i humør til det tror jeg det er noe som passer ham.  Men nå?  Hehe!

Jeg klippa klør på ham nå nettopp og han sto og hang med hodet på skuldra mi og rykka ikke på labbene en gang da jeg tok forlabbene.  Dette er gutten som står og flagrer nervøst med forlabbene bare jeg viser tegn til å ville klippe, og som knurra seg gjennom hver eneste kloklipp sine første fire år.  ikke sint knurring, men furten "vil-ikke-vil-ikke-vil-ikke"-knurring.

Så:  Løsningen blir kurs til sommeren i stedet, og enklere moro i helga.  Samt oppløp til ståperioden neste uke.  Juhu...da blir det mer futt, er jeg sikker på.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar