torsdag 28. mars 2013

Motsetninger

Apporttrening:

- På plass!
- Jadda, jeg kommer...
"lusker inn på plass"
- Bra!
- Hvor er godbiten?
- Bli!
- Hvor er godbiten?
"Kaste apportbukken"
- Apport!
- Hvor er godbiten?
"vente"
"luske ut og hente apportbukken"
- På plass!
- Jadda jadda
"setter seg fint på plass, holder pent og tygger ikke."
- Hvor er godbiten?
"holder bukken stille til den fjernes"
"får godbiten"
"er veldig fornøyd med seg selv
- Kast igjen!
"kaster"
- Hvor er godbiten?
- *sukk*
"luske ut og hente apportbukken"
- På plass!
- Hvor ellers skal jeg få godbiten, liksom?



- På plass!
"swoosh"
- Her er jeg!
- Bra!
- Var jeg ikke flink vel?  Jeg fortjener noe godt!!
"trippe av iver"
- Bli!
- Jammen jeg er jo her!  Er jeg ikke flink?
- Bra!
" kaste apportbukken"
 - Er her fortsatt jeg!  Er jeg ikke flink?
- Apport!
"kikker bort på apportbukken og tilbake"
- Har du ikke sett at jeg er her?
"venter"
"løper ut mot apportbukken, bråsnur rett foran og smiler"
- Er jeg ikke flink?
- Apport
"dytter i bukken"
"venter"
"plukker opp bukken, kaster den litt rundt, tygger på den og flytter den rundt i munnen. Stopper etter en stund og kikker."
- Er jeg ikke flink?
- Holde...på plass!
 "Slipper"
"Wooosh inn på plass"
- Er jeg ikke flink?  Hvor er godbiten?



1 kommentar:

  1. Mega skrevet, Annette!!! :D Dette ser jeg for meg, ikke vanskelig å skjønne hvem som er hvem!!! :)

    SvarSlett