onsdag 15. juni 2011

Blodspor, raseklubber og øyenbetennelse

Yayyy!  Har oppdaget at blodsporreglene har blitt endret (august 2010) siden sist jeg skrev dem ut.  Reglen om at hunder med testikkelfeil ikke har tilgang til prøver er blitt fjernet!  Det skulle jeg gjerne ha visst da jeg meldte Sali på blodsporprøve i pinsa!  Men nå vet jeg...

Jeg tror det er på tide å foreta en revisjon av hvilke raseklubber jeg er medlem av (jada, er medlem av et par stykker, jeg), og trene ham litt mer målrettet.

Ellers fikk Ziva en øyebetennelse under RR-dagene (skal skrive mer om det arrangementet senere), som vi var innom veterinæren med i går.  Fikk en skikkelig undersøkelse og det ble ikke funnet rifter eller skader på øyet, heldigvis.  Øyesalva vi fikk ser heldigvis ut til å hjelpe, og hun er mye bedre i dag.  I går hadde hun vondt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar