onsdag 15. juni 2011

Sporprøven - og hvorfor vi ikke kom

Til dere som lurte på hvorfor vi ikke dukket opp på sporprøven: Sali var blitt strøket fra deltagerlista uten at jeg hadde fått beskjed.

Jeg hadde vært dum nok til å nevne i en samtale for et par uker siden at jeg vurderte å stryke ham om han ikke sporte bedre snart. På spørsmål om jeg ville stryke ham da, svarte jeg at jeg ville vente å se hvordan han sporte senere den uka.

Sali sporte som en helt under kjempevanskelige forhold, så jeg bestemte meg for ikke å stryke ham.

INGEN fortalte meg at klubben forventet bekreftelse på deltagelse den siste uka før prøven.

Trenger ikke forklare hvorfor jeg ikke var i stand til å la Ziva gå sitt spor med meg i den tilstanden som fører.  Jeg ble helt satt ut, og var i det minste glad for at jeg var blant noen få mennesker da jeg hørte det, i stedet for å ende opp med å stå og grine på selve prøven.  Jeg trakk derfor Ziva på søndagskvelden, pakket bilen og dro hjem.

Jeg er lei meg fordi jeg aldri fikk verken beskjed, forklaring eller beklagelse.  Det er visst veldig provoserende for enkelte, som tar det som et angrep på prøven og alt som har med den å gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar