onsdag 9. november 2011

Folk kan si hva de vil, men

... når jeg kommer inn i et rom og Sali sitter eller ligger der og ser flau ut - inkludert sin heftig dirrende haletipp
...og Ziva møter meg veldig veldig blid - så er det bare å lete etter hva hun har ødelagt denne ganga.

...når jeg kommer inn i et rom og akkurat så vidt skimter hullet i sengeteppet før Ziva flytter labben over det og faktisk ser HELT uskyldig ut.

...når jeg hører heftige tripp tripp tripp nedover ganga og bare vet at Ziva har stjålet noe på badet - bare på lyden.  Sånn sett er det som å høre Sali gjorde det samme på den alderen.  Jeg vet ikke hvorfor, men hun samler seg lager midt på stuegulvet uten å ødelegge noe av det.

Da kan ingen overbevise meg om at hunder ikke vet at de gjør noe galt, velger å gjøre noe galt og tar sjansen på at jeg ikke blir sint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar