fredag 18. november 2011

Ny fredagstradisjon

Salis og mine fredagsturer på Hove begynner å bli en tradisjon. 

I dag drista vi oss inn på de mer tett befolkede stiene.  Litt boffing (men med logrende hale og lekelyst) på et par andre hunder ble det...og damer med gåstaver er plutselig blitt helt uinteressante.  Haha - det føles nesten som å ha en hund som akkurat er i ferd med å lande etter puberteten. 

Eller strengt tatt er det vel det han er?  En litt vel lang pubertet.

Da jeg kom hjem gikk Ziva og jeg en runde i skogen.  Det vil si jeg gikk.  Ziva løp.  Turen hennes ble minst 10 ganger så lang som min, og det i en rasende fart.  Så glad!  Jeg for min del skjønner ikke at hun ikke brekker ett eller annet... 

Er jo litt stolt av at hun stoppet da jeg ropte på henne midt i en kattejakt...og kom tilbake etter litt nøling :)

2 kommentarer:

  1. Javel, så det kan gå over med sånn usunne interesser for gåstaver og sånn? Fasit er helt SYKT opptatt av det! Irriterende besatt, faktisk :D

    SvarSlett
  2. Tydeligvis :)

    Er fortsatt en smule overraska...selv om han har ignorert joggere et par uker nå...

    Barnevogner, rulleski og sykler gjenstår å se - hehe!

    SvarSlett